New - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Karlijn Bijl - WaarBenJij.nu New - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Karlijn Bijl - WaarBenJij.nu

New

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

26 Maart 2011 | Verenigde Staten, Gilbert

Sinds vandaag woon ik in een druk huis, met kleine kinderen, ouders en een Spaanse familievriend. De afgelopen weken zijn weer ontzettend druk geweest, maar ik moet nog even tijd vinden voor het maken van een nieuw verhaal. Dus even snel voor de zeer gewaardeerde brievenschrijvers onder ons, dit is mijn nieuwe adres:

Karlijn Bijl
4130 E. Aspen Way,
Gilbert, Arizona 85234

Lots of love,
Karlijn

• 27 Maart 2011 - 10:37

Sjaak En Thea:

Lieve Karlijn,
    Het was lang "stil" op je site, we kunnen ons voorstellen dat je het druk hebt gehad met van alles en nog wat!
    Weer opnieuw afscheid nemen van je gastgezin en verhuizen naar een volgend gastadres!
    Dat zal een hele verandering zijn...nu een gezin met kleine kindjes!!!
    Vast heel gezellig en het zal je zeker goed afgaan om daar snel te "integreren'!
    En dan ook nog de mogelijkheid om wat Spaans te leren..., niet gek!
    We hopen dat je ook daar een fijne tijd zult hebben!
    Hier gaat alles goed!
    Liefs en groetjes en veel succes met alles!!!